Alla inlägg den 7 september 2014

Av trubbsla - 7 september 2014 05:47

Har fått landat lite efter dessa dagar, konstigt nog har det nog varit bra för mig att arbeta. Komma hemifrån några timmar och få lite distans från allt. Att jag sedan har världens goaste kollegor som jag kan ventilera med är en bonus.

Jag har fortfarande oron kvar i kroppen, men när barnen mår bra så mår jag bra.....så enkelt är mitt liv. Min käre son kom och väckte mig efter jag fått sova i hela 3 timmar, jag var trött som ett as men klev upp (hade arbetat natt gick och lade mig vid 08 men somnade inte förren 10) så var det full fart fram, upp klä på sig och skjutsa till vänner. Blev lite extra glad när han frågade om en av de nyare vännerna fick övernatta. Då jag inte skulle vara på plats själv eftersom jag är på jobbet så frågade vi om det var okey för fadern i familjen och det var det givetvis. Så alla glada och nöjda och en slags ro infann sig i hemmet igen.....Kottan var på gott humör också, även fast hon bråkat och sett till att storebror verkligen fick kämpa de där timmarna jag sov så gick det liksom vägen ändå (jag har en kavat bestämd dam som är duktig på att sätta tjursidan till mot sin storebror) Hon var så nöjd när hon sprallandes fick låna kusinens lilla hund och leka med. Jösses vad den hunden och min kotta är lik varann till sättet, spralliga lekfulla otåliga och *harkel* lite döv när ordet NEJ eller "lugna ned dig" ljudas fram.

Så efter några intensiva timmar på jobbet så har det även lugnat sig här, och jag håller på att DÖÖÖÖ av trötthet. Nu är det inte många timmar kvar tills ajg får sluta och IDAG får jag sova riktigt eftersom farmor är hemma och passar barnen :) Tack gode värld för det!



Presentation


Välkommen in i min värld

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards